Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2013 16:57 - Всеки ден борба за нещо
Автор: dolito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1324 Коментари: 1 Гласове:
3



     По цял ден слушам, чета и гледам новини. Няма ден, в който да не се появи нещичко за здравната система.Ако въобще може да се каже, че имаме такава.
    Не съм бг-мама, но я чета всеки ден. Чета и ми се плаче, а след всяко стъпване в лекарски кабинет направо ми се реве. Изчислих, че годишно НЗОК получава от мен над 1300 лв. Изчислих и още нещо, след като в продължение на 9 месеца общо 3 доктора отказват да ми назначат изследвания, които се покриват от НЗОК. Ще дам почти 400 лв за тях. Но защо да ми ги назначават, нали могат и без тях да хрантутят фармацевтичните компании... на мой гръб отново.
      През последните години все по-често чувам, че хората водят борба за живот, борба за дете... И все повече имам усещането, че това всъщност е борба със здравната ни система. Да оцелеем на пук на нея, да имаме деца на пук на нея.
      Остава ни само едната гола надежда. image

 


Тагове:   осигуровки,   НЗОК,


Гласувай:
3



1. nikikm - Ех доли,
15.12.2013 15:41
как да имат деца българките,когато всичко,храна,лекарства,ваксини,пропагандиран начин на живот,слободия в секса,дрешки,всичко води до безплодие! Младите са силно намалели у нас,а въпреки това имаме ,да не излъжа,по памет,около 150 хиляди безплодни двойки!Може и повече да са.Истината се крие! Но и хората не искат да направят нищо за себе си,въпреки,че самите те,близките им и хората около тях мрат,като мухи!Гробищата се разрастнаха,няма вече места! Народът спи! И още има.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dolito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19538
Постинги: 11
Коментари: 3
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930